Healtech Electronics FI Tuner

clip_image001FI Tuner Pro

 

FI Tuner Pro je Fuel Injection tuning modul s programovatelnými Mapami, vytvořený speciálně pro motocykly Suzuki. Na trhu nenajdete nic podobného – FI-Tuner komunikuje s továrním ECU/ECM (palubní počítač) a upravuje vstřikování, nezáleží na tom, jaký výfuk, nebo vzduchový filtr používáte.

 

 

 

Po instalaci upraví modul odezvu plynu a výkon ve všech režimech, v celém rozsahu otáček. Motor je poté přesnější a vyrovnanější. Zvýšený točivý moment při nízkých RPM umožňuje používat zařazenou rychlost o jednu vyšší, než je běžné, což také pomáhá šetřit palivo.

 

·         Rychlá a jednoduchá instalace. Připojuje se k expansion portu pod sedadlem. Není třeba odstraňovat palivovou nádrž, ani kryty.

·         Jeden modul je vhodný pro většinu motocyklů Suzuki EFI (od r. 1997 do 2011). Lze přemístit na nový motocykl během pár minut.

·         Může být mapováno v 11 režimech plynu, v odstupech 500 otáček přes celé spektrum otáček motoru. Řídí obě řady vstřikovačů (8 trysek). Podporuje přidání paliva stejně jako snížení.

·         Rychlé a jednoduché nastavení: automatická selekce banku, okamžitá AFR odezva při výměně banku. Jednoduché rozhraní, žádné matoucí možnosti k výběru.

·         3 nezávislé, uživatelsky nastavitelné Mapy (MAP1, MAP2, Zero MAP).

·         Přirozená podpora USB. Není potřeba instalovat ovladače, nebo používat UART můstek. Software běží na jakékoliv verzi Windows.

·         Je to nejmenší, nejkompaktnější FI tuning modul na trhu, vejde se pod sedadlo řidiče.

·         Automatická aktualizace softwaru a firmwaru s ochranou proti selhání.

·           30ti denní garance vrácení peněz a 5 let záruka.

·         Nejlepší poměr cena/výkon mezi ostatními moduly FI. Plně kompatibilní se všemi produkty HealTech a dalším příslušenstvím.

CENA: 5000,-Kč vč. DPH 

 

Jaký nárůst výkonu můžu očekávat?

-      Protože poměr vzduch-palivo je na většině motocyklů při nejvyšším výkonu docela dobré (100% plyn a vysoké otáčky), takže zde můžete čekat pouze pár koní navíc.
Nicméně, na zhruba 95% palivové tabulky je AFR opravdu mimo a to je důvod, proč FIT modul se správnou Mapou vylepší:

o    Odezvu plynu při přidání / ubrání

o    Odezvu motoru v celém rozsahu RPM

o    Nízký a střední točivý moment a sílu

o    Zrychlení

o    Přesnost

o    Hladký přenos síly, jízdní vlastnosti

 

Ukázka software pro nastavování vstřikovací mapy pro FI-tuner:

clip_image002

 

webdesign R3D.cz