Křivky výkonů
V této sekci najdete výsledky naší práce, můžete se nechat inspirovat a hlavně můžete porovnat jaké mají konkrétní komponenty vliv na celkový výkon.
Výsledky našich měření
TRIUMPH Daytona 675
Vhodným výběrem mapy, kterých má Triumph připravených pro každý model několik, získáváte nejen několik PS navíc, ale též optimalní spalování.
Mapy má Triumph připravené pro každé svoje modely v závislosti na použitém komponentu.
Mapa se přehrává v jednotce prostřednictvím originální Triumph OBD diagnostiky a software v PC.
Přehrání mapy provádíme za 700 Kč s DPH. Přehrání mapy spojené s námi dodaným komponentem 500 Kč s DPH.
TRIUMPH RS955i ´04
Vyladění otevřené koncovky výfuku s velkým vnitřním průměrem a KN vzduchovým filtrem.
Jakékoliv zásahy do konstrukce motoru vyžadují úpravu palivové mapy, kterou v případě Triumpha provádíme
přímo v jednotce, prostřednictvím TuneBoy Editoru.
TRIUMPH ROCKET III (2300ccm)
Bez komentáře. Tento stroj fakt nemá chybu.
HD Night Rod
Slušivé VANCE HINES Competition Black Ceramic s nádherným zvukem umí zvýšit výkon středních i vysokých
obrátek.
POWERCOMMANDER je v tomto případě nutností.
HONDA VTX 1800
Výfukový systém VANCE HINES Bigshots bez jakéhokoliv doladění paliva (není nutno) funguje perfektně (červená)
a v porovnání s původním výfukem (modrá) výrazně zvyšuje výkon a točivý moment.
HD Rocker
Zde podáváme důkaz o rozdílnosti palivových a předstihových map pro různé zařazené rychlostní stupně. V
tomto případě 3r. červená, 4r. modrá. Jedná se o tzv ATRE, které v případě SUZUKI a KAWASAKI umí odstranit
námi prodávané zařízení GIpro, které je i zároveň ukazatelem zařazené rychlosti.
HD Electra Glide/2006
Sladění výfukových svodů "Tailgunner" a vzduchového filtru KN pomocí Powercommanderu.
V porovnání jsou zde křivky bez Commanderu (modrá) a po úpravě palivové mapy Commanderem (červená).
Výsledkem je nejen zvýšení výkonu a momentu, ale také lepší dynamika motoru, spotřeba a vyvážený
chod (korekce jednotlivých válců zvláš).
YAMAHA YZF R1/2001
Zde v porovnání:
R 1 s výfukovou koncovkou Leo Vince (přívěra přítomna) -modrá křivka
R 1 doplěna KN filtrem a sladěna Dynojet sadou 1 -červená křivka
SUZUKI GSX-F 1200 Bandit
Kontrolujeme též správné nastavení Dynojet sady a použití optimálních trysek v případě, kdy si sadu montují
zákazníci sami na základě doporučení v návodu.
Přesné nastavení lze provést až po změření na Dynu. V toto případě měření před-modrá a
červená po doladění. Rozdíl je znát.
KAWASAKI ZRX 1100
Zde jsme provedli přizpůsobení KN přímých filtrů pomocí karburátorové sady DYNOJET St.3
Názorně je viditelné, že hezké KN "košíky" udělají své až s patřičnou úpravou karburátoru. Samy o sobě
natolik ochudí směs, že motorka neuveze ani sama sebe (modrá křivka).
YAMAHA XJR 1300
U XJR-ka jsme upravili vstup airboxu, použili KN filtr a instalovali karburátorovou sadu Dynojet St.1.
Ladění trochu komplikovaly výfukové koncovky (Buyak), ale nakonec se dílo podařilo.
HONDA CBF 500
Stroj, vybavený koncovkou IXIL, jsme dále opatřili KN filtrem, demontovali přívod vzduchu k airboxu (ztráta v
nasávací trubce 1,5 PS!) a vhodně natryskovali. Výsledkem je zlepšení celého středního režimu.
HD SPORTSTER 1200
Původní rovnotlaký karburátor jsme na přání nahradili kitem S&S, který si dodal majitel. Potíže byly s větším průměrem difuzoru (propad kolem 2tis. ot), kdy nastává menší strhávání směsi.
Ale nastavením větší dávky nástřiku pumpy se propad nakonec podařilo vylepšit (až v měření č.3).
TRIUMPH RS 955i
-upravený koncovkou Akrapovič, úprava map v ECU pomocí TuneBoy Editoru, standart. vzduch. filtr.
HONDA CB750
Stroj již obsahoval otevřenou koncovku výfku, KN vzduch. filtr a Dynojet 1, avšak nebyl sladěn (modrá křivka).
Červená křivka je po sladění (přetryskování, nastavení jehel, úprava šoupátek)
HONDA VTX 1800 R
Na tomto stroji, který si majitel zkrášlil sáním typu Hypercharger a otevřenými koncovkami Drag Pipe 2,5" s tlumícími vsuvkami, bylo zapotřebí použití POWERCOMMANDERU.
Spravil se výkon i moment a výrazně se snížila spotřeba.